Sunday, November 4, 2012

Rehlah jap...

Semalam hari Sabtu kawan-kawan Malaysia dari Surabaya datang ke Jogja. Well, untuk visit-visit, merapatkan silaturrahim. Jadi plan pun gi kat Pantai Ngrenehan. Berbelit lidah aku sebut nama dia ni.  Aku rasa malu, sebab diorang ingat je nama aku tau, tapi aku tak ingat nama diorang. Kitorang pernah berjumpa sebelum ni, masa ada program kat Surabaya awal 2012 lepas. Dah, ni post bergambar. Tak banyak yang nak tulis kat sini,



Pantai Ngrenehan ni bukanlah pantai yang luas bapak cam pantai Kerteh ngan Kemasik, tapi pantai ni sebenarnya Teluk. Pasal tu la tak luas sangat. Apa? Tak ingat teluk tu apa? (main soalan sorang diri).

Lukisan huduh


Mana satu pilihan hati para wanita? 

Pelajar Jogja yang ikut gi sini tu memula dari batch 2010 laki Muslim(well, ni pertemuan antara kitorang2 yang muslim). Yang pompuan takde, diorang gi camping mana entah. Then kitorang2 yang dari batch 2010, dan last skali budak-budak junior batch 2012. Hehe diorang junior, tapi semuanya umur lagi tau dai aku T_T

Ni dia junior2 ku. Oppsss abang2ku. Hehehe

Ikhwah-ikhwah dari Surabaya :)

Mari menggila

Pandangan kota Jogja dari tanah tinggi.
Masa ni dalam perjalanan balik

Kitorang ada buat barbeque skali. Masak ayam ngan ikan. Sembahyang pun kat pantai je, sebab masjid yang ada kat situ tengah renovate. Eh best kut dapat sembahyang tepi pantai, although panas gila ==' Walaupun semua orang last-last dapat sunburn, tapi memang enjoy habis la. :)

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...