Thursday, November 8, 2012

Boleh tak eh

2-3 hari ni aku rasa rimas. Semuanya rasa tak kena je. Hari-hari buat benda sama. Bangun, gi kampus. Gedebang-gedebung habis, balik rumah. Beli makan tengahari. Layan tv series sambil makan. Online jap. Main game. Tidur sampai petang, bangun, depan laptop buat apa-apa yang patut. Makan ngan housemate. Sambung depan laptop. Tidur. Then the cycle continues. Eh tapi solat aku cukup tau.

 Aku tau dah problemnya. Internet. Dalam beberapa hari ni aku nak cutla internet. Aku nak cuba tengok macam mana hidup aku. Tapi cut internet tak semestinya cut laptop. Aku study mostly dari laptop. Masa MRSM dulu aku takde laptop, takde tenet, hidup ok je. Sekarang banyak sangat benda lagha bila ada internet. Ya Allah berilah aku panduan supaya hidup aku tak berterusan macam ni. Bismillahirrahmaanirrahim. #tutuptenet


No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...