Wednesday, October 24, 2012

Hilang!

 Isy3... Sedih.. Aku betul-betul sedih ni.
Nyesal pulak aku gi hantar semua kertas exam aku masa SPM tu kat orang kitar semula.
Bila tengok kertas exam kawan-kawan, teringat aku zaman aku tengah bodoh-bodoh lagi.
Especially bila teringat essay english aku, cerita gila-gila semua yang aku buat.
Add Math pulak, kalau aku teringat balik, punya la teruk markah aku, haha nampak sangat aku tak study :p
Dah la gambar kelas pun secara tak sengaja ada kat celah buku yang hantar kitar semula tu ==

Satu hal lagi, semua baju aku masa MRSM dulu hilang gi mana entah..
Aku letak semuanya dalam bagasi lama ni.
Then aku bawak bagasi tu gi Indon.
Tapi bila balik Malaysia, cari-cari baju yang lama-lama tu tak jumpa pulak.
Aku tanya mak, kakak, adik aku semuanya tak tau.
Kenangan weii semua tu.

Hari tu hard disk aku kena virus.
Fail-fail yang ada dalam tu semua tak dapat detect.
Masa tu aku dah cemas.
Semua koleksi gambar aku masa MRSM dalam tu.
Kalau yang tu pun hilang, memang sedih gila la.
Tapi alhamdulillah, nasib baik dapat recover semula :)

Tapi bila aku fikirkan balik, takpelah kalau aku hilang semua tu.
Apa yang penting hidup aku 2 tahun kat sana dah tinggalkan kenangan manis untuk aku.
Memori yang kita semua share tu yang paling berharga.
Terima kasih korang semua :)

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...