Friday, March 22, 2013

Keramat

23 Mac.



Hmm.. Tarikh yang boleh dianggap keramat buat aku.

Tarikh aku meninggalkan Sekolah Rantau Petronas, sekolah di mana aku menuntut ilmu selama 9 tahun. Lama tuu..

Tarikh aku meletakkan jawatan sebagai pengawas sekolah. #koya

Tarikh aku ucap selamat tinggal kat kawan-kawan aku yang kenal dari zaman budak hingusan dulu.

Tarikh aku pertama kali menjejakkan kaki sebagai pelajar MRSM Kuantan. Aku ni budak seken intake. Teringat betapa berdebarnya aku pertama kali mula bersekolah di tempat selain Rantau.

Tarikh aku amik slip keputusan SPM aku.

Tarikh terakhir aku lepak dengan kawan-kawan maktab, terutamanya 'Z' ,sebagai seorang remaja. (lepas ni jumpa dewasa dah semo)

Tarikh bapak aku bersara setelah bekerja dengan pelbagai syarikat petroleum selama hampir 30 tahun.

Dan....

Tarikh lahir bapak aku.

Selamat hari jadi yang ke-59 ayah :')



p/s : Lantak la aku nak post ni masa 22 Mac pun :p

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...