Tuesday, March 12, 2013

1, 2, 3 Cinta..



Hidup belajar di universiti ni agak bosan (bagi aku). There's so much free time that I don't know what to do. Nak belajar? Mimpi la. Takde orang yang paksa aku untuk belajar sekarang macam zaman MRSM dulu. Kau nak belajar? Kau malas belajar? Mapuh mu aa. Kena ada dorongan sikit dari diri sendiri ni untuk belajar memandangkan dah takde kawan yang boleh aku ajak belajar macam dulu. Pandai-pandai la mengawal diri dari melagha di depan laptop. Aku nak sambung story yang berlambak terbengkalai tu. Tapi tulis separuh jalan, habis blank. Otak dah tak se-kreatif dulu. Mungkin sebab dah kurang bergaul dengan orang. Nati la aku try cari idea kat luar.

p/s : Tajuk tiada kaitan

4 comments:

Awan Nina said...

cerita 123 cinta tu buat kat uitm palam (saja nak gitau)

Unknown said...

Haha tauuu ^ ^

Am Makhtar said...

LOL..Bukan setakat tajuk takda kaitan. Gambar pun takde kaitan gak. Namun,benda yang ko cakap tu memg betul. Tak da sape nak paksa ko utk belajar kat Uni ni betul2 kalau tak diri sendiri y sedar.

Menunggu cerpen/ novel terbaru dpd ko. hehe

Unknown said...

Haha saja je letak gambar ngan tajuk yang takde kaitan :p Nanti la aku try sambung story2. Bukan apa, mati idea nih =='

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...