Sunday, February 3, 2013

Wajah Baru

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

sedangkan pantai pun berubah apatah lagi blog.
jika pantai dilambung arus ombak, blog dilambung arus modenisasi agaknya.
pada yang tertanya tanya, oh aku bukanlah Sofea Hana yang menge-hacked web rasmi JAWI itu, mungkin aku hanya Sofea Lina.
mungkinlah.

pada yang membaca ini sekarang, sudikah kamu sekiranya meninggalkan secebis kenangan kata kata di bawah agar saya tahu perubahan ini better atau more worse?

pada tuan belog, jika tak suka, anda boleh menghubungi saya di talian sesukahatimu. dengan rasa rendah dirinya, saya akan turunkan, dan kekalkan yang lama.




akhir kata, menarilah poco poco ketika mengemas ruang tamu. aher aher aher.

1 comment:

Saya Zarif said...

Tahniah Sofea Lina. I loike. Hehehehe

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...