Sunday, October 6, 2013

Pelanduk

Alhamdulillah dah habis MSK selama 2 hari ni. Padat gila woi jadual dia. Penat-penat pun sekurang-kurangnya enjoy jugak. Haha lawak woi atribut bebudak junior ni, terutama sekali yang dapat atribut shisha tu. Tak taulah budak 2012 mana yang bijak sangat buat atribut tu.

Tahun ni tak ramai student Malaysia yang belajar sini. Takde student JPA. Yang datang sini semua biasiswa FaMa (Father Mother). Masa MSK tu, salah sorang junior baru tu muka cam aku. Aduh.. Aku rasa student Malaysia yang belajar kat sini dah kena suatu sumpahan. Tiap tahun ada je junior yang muka seiras. Start dari batch 09, Hidir. Pastu Zawir, aku, Meor, last sekali ni Anas. Hahaha --'

Ok, takde la serupa sangat, tapi ada gak iras sikit-sikit. Macam aku tembam sikit, kalau Hidir keding sikit. Kalau Zawir tinggi sikit dari aku. Macam tu la. Tapi yang paling serupa dengan aku tu Zawir la. Dia pernah pegang jawatan presiden persatuan student internasional kat sini. Satu hari tu aku masuk pejabat fakulti aku nak urus pasport. Tetiba orang ofis cakap kat aku "Nanti tetamu khasnya datang jam 10." Terkejut aku. "Eh, ni bukan Zawir ya?". Isk3  T.T

Agak-agak tahun depan ada lagi tak student yang menjadi sebahagian daripada sumpahan ni? Lol

p/s : Pelanduk 5 serupa

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...