Saturday, August 4, 2012

OSCE di bulan puasa

Ok sebenarnya takde kaitan pun OSCE ngan bulan puasa. Anyways...

OSCE aku dalam masa empat hari lagi. Memang serammm...
OSCE bermaksud 'Objective Structured Clinical Examination', di mana exam ni akan test basic skill seorang doktor, ala2 macam kita doktor check orang kat klinik tuh. Aku rasa exited, dan pada masa yang sama berdebar.  Harap2 aku dapat pass semua stesen yang ada tu lah

Tapi tak apalah, habis je OSCE aku balik Malaysia semula. Dah 1/2 tahun, rindu pulak da. Dengar citer banyak benda yang aku miss, cam 'Dejavu di Kinabalu', Master Chef Malaysia, 'Vanila Coklat'. Oh, aku tak sempat merasa jugak nak makan Chicken Foldover McD =,=




Cool kan House? Haha



Pasal apa cite ni pun aku tak tahu

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...