Saturday, August 4, 2012

Intro


Assalamualaikum. Ok first post. Tadop keje sebenarnya, saja2 nak nulis blog. Hahaha
Nama aku Alif. Lahir Sabah. Insyaallah tahun ni umur aku 19 tahun. Skarang aku tengah belajar di Universitas Gadjah Mada, Indonesia amik kos medic atu perubatan bahasa Melayunya. Aku datang sini ngan biasiswa MAS ( Mak Ayah Support). 

Ok result SPM aku teruk so aku memang takde can nak dapat biasiswa MARA/JPA dalam medic.
Apapun aku baru menceburi bidang blogging ni. Sesape tu ajarla aku plisss.
Okeh tata~

Dulu aku ingat belajar kat sini la, padahal ni admin office dia jer. Oh, dan aku tak kenal sape yg dok posing tu

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...