Thursday, May 30, 2013

Mende eh

Hurei.. Exam dah habis.....

Ops. Assalamualaikum.

Disebabkan sistem sini pakai komputer, maka dengan otomatiknya kita dapat tengok markah kita stret ewei lepas submit jawapan. Kalau masa aku sekolah menengah dulu mesti aku suka gila dapat tengok result secara fresh, sampaikan aku selalu menyibuk kat bilik guru nak tengok cikgu tanda kertas. Tapi bila dah belajar kat uni ni, err... taknak la dapat berita buruk lepas ujian. Isk3 nak cuti pun takde semangat T_T
Markah ok pun tapi kalau tinggal satuuuuuu je lagi markah nak naik gred, frust gila woi. Frust tahuuu. Takpelah, aku syukur dengan result aku. At least dapat maintain pointer lagi buat setakat ni.

"Aku berazam masuk je blok baru, aku nak stadi sungguh-sungguh dari week 1!"

*Tetiba*


Semua orang akan cakap macam ni. Cakap je la. Nak laksanakan tu memang susah. Biasanya bertahan sampai week 1, 2 je la. Lepas tu mula la lagha semula. #notetoself
Dari blok 1.1, sampai blok 2.5, azam yang sama. Tapi tak menjadi pun. Ni kena ada pakatan dari semua housemates la kalau nak jadikan benda ni suatu realiti. Semua kena tunjuk semangat, baru la tak terbabas dari landasan.


p/s : Sumber gambar first dari sini . Haa jangan nak nuduh aku plagiat lak.

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...