Sunday, May 12, 2013

3!

2013. Haaah... Dah 3 tahun berlalu.

Memang aku tak percaya. Sangat-sangat tak percaya. Apa yang sebenarnya dah lama berlalu aku rasa segar dalam kepala hotak aku ni. Apa yang aku lalui sepanjang bersekolah kat Kuantan tu antara benda yang sangat-sangat aku syukuri. Banyak yang aku belajar. Banyak kawan-kawan yang boleh aku bergantung-harap. Banyak kenangan pahit manis yang dah aku lalui. Hah yang kenangan pahit tu terfokus masa kem kadet polis tu. *Rahsia* Pengalaman aku bersekolah kat sini tu tak pernah aku rasa kat tempat pengajian aku yang lain, sama ada Rantau ke, Kolej 'P' ke, tadika ke, UGM ke. Dia macam sesuatu yang lain tau, sesuatu yang bagi kesan hebat kat diri aku ni.

Aku meng-usha balik album lama tu. Tarik nafas panjang. Hembus. Tak taulah macam mana nak gambarkan perasaan aku ni. 



Alhamdulillah.

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...