Sunday, May 19, 2013

#98

Betapa laghanya aku dalam 2 hari cuti ni. Bila aku muhasabah diri tu rasa menyesal sangat. Terasa diri ni sangat tak berguna. Ni gara-gara game yang aku baru mula main tu la. Kena stop nih. OSCE pun minggu depan. Report ada 2 bijik berlonggok atas meja.

Besok tutorial yang bertajuk 'God's Messenger'. Heh, dia nak suruh kita bincangkan pasal schizoprenia la tu.  Memula sekali aku dengar perkataan schizophrenia ni masa form 5 dulu. Teacher chemistry aku, teacher Aini cakap nak nama fesbuk yang sedap, gempak, gunalah nama schizophrenia. Lepas tu si Nije ni letak la nama Nizam Schizophrenia kat fesbuk dia. Haha lawak gila.

Ya Allah, tolonglah aku untuk fokus dalam belajar dan bantulah aku unuk meninggalkan perkara-perkara yang lagha. Amin.

No comments:

Update

Dah 5 bulan aku bertapa kat surgical sejak metatarsal aku crack. MC lama, kena extend posting pun lama. Kerja kat wad surgical 4A harini, ke...